Reklamačný poriadok
V prípade akýchkoľvek nezrovnalostí ohľadom platieb, doručenia, záruky a reklamácie tovaru môže kupujúci kontaktovať predajcu na stránke 5eurobazar.sk prostredníctvom internej pošty kliknutím na tlačidlo > Kontaktovať predajcu, kde komunikácia prebieha súkromne, výlučne medzi kupujúcim a predajcom.
V prípade, že kupujúci chce stornovať – zrušiť svoju objednávku, ktorá ešte nebola potvrdená zo strany predajcu, je potrebné čo najskôr kontaktovať predajcu a požiadať ho o zrušenie objednávky.
Aj v prípade, že kupujúci chce stornovať – zrušiť svoju objednávku, za ktorú už zaplatil ( napr. platbou vopred prevodom na účet predajcu ), je potrebné predajcu čo najskôr kontaktovať a dohodnúť si možnosti stornovania objednávky, prípadne vrátenie platby.
Uzatvorenie kúpno-predajného obchodu je záležitosťou výhradne medzi kupujúcim a predávajúcim.
Prevádzkovateľ stránky 5eurobazar.sk nenesie zodpovednosť za (ne)zrealizovanie platieb, vrátenie platieb, ne(vyzdvihnutie) objednaného tovaru zo strany kupujúceho, ne(dodanie) objednaného tovaru zo strany predávajúceho, ani za ne(dodržanie) stanovených termínov platieb a doručenia, či kvalitu produktov a obsah zásielky.
Hodnotenie predajcov
Kupujúci môžu predajcov a ich tovar ohodnotiť, prípadne napísať recenziu, či boli s nákupom a správaním predajcu spokojní. Hodnotenie a recenzie sú povolené iba prihláseným používateľom, ktorí už od konkrétneho predajcu niečo nakúpili.
Hodnotenie sa dáva hviezdičkami na podstránke predajcu v jeho profile a to kliknutím na počet hviezdičiek. Čím viac hviezdičiek predajca dostane, tým väčšmi sa vyjadruje pre neho spokojnosť zo strany kupujúcich. K hodnoteniu predajcu sa môže doplniť ( napísať ) aj recenzia s textom.
Predajca s veľkým počtom zlých hodnotení a nespokojných zákazníkov, môže byť označený ako nedôveryhodný predajca a môže byť zo stránky 5eurobazar.sk vylúčený, respektíve odstránený administrátorom webu.